
Berita baik untuk pelanggan baru Penapis Udara Coway yang telah memasangkan produk mereka pada bulan Mei 2020.
Kami dengan bangga mengumumkan bahawa anda berhak untuk menerima perkhidmatan homecare baru kami – Coway Disinfection Service (CDS) yang dilancarkan secara rasmi pada 18 Mei 2020.
Sebagai syarikat penjagaan nyawa, Coway Malaysia kini memperluas perkhidmatan ke Perkhidmatan Pembasmian Kuman untuk memenuhi keperluan rakyat Malaysia dengan lebih baik semasa wabak Covid-19 ini.
Coway Disinfection Service adalah perkhidmatan yang disediakan oleh pakar penjagaan tilam kami – Homecare Technician (HT) di atas Perkhidmatan Penjagaan Tilam 7-langkah Coway.

Perkhidmatan Penjagaan Tilam 7-langkah Coway dan Perkhidmatan Pembasmian Kuman Coway adalah percuma untuk pelanggan kami yang dihargai.
Kami boleh memberi jaminan bahawa anda tidak akan dikenakan caj tersembunyi. Perlu diingat bahawa kami hanya akan menyediakan perkhidmatan ini ke wilayah Malaysia Barat dan kawasan yang boleh diakses dengan kereta.
Kami akan menghantar SMS kepada pelanggan dalam 3 hari setelah pemasangan Air Purifier berjaya.
Pelanggan perlu membalas mesej tersebut dan juga memberitahu kami mengenai “Ukuran Tilam” untuk mendaftar ke perkhidmatan percuma.

Tempoh MCS 7-langkah Coway dan Perkhidmatan Pembasmian Kuman Coway tambahan akan memakan masa lebih kurang 1.5 jam. Pelanggan akan memilih 1 bilik tidur untuk Perkhidmatan Pembasmian Kuman Coway percuma ini.
Kami hanya akan memberikan perkhidmatan ke alamat yang telah dipasang Pembersih Udara. Perkhidmatan ini akan bermula 1 bulan setelah pendaftaran selesai.
Dimaklumkan bahawa pada masa ini kami TIDAK menjual pakej Perkhidmatan Pembasmian Kuman Coway.
Untuk memeriksa status kelayakan anda untuk perkhidmatan percuma ini, sila hantarkan e-mel ke homecare@coway.com.my atau https://www.coway.com.my/enquiry (dengan memilih Perkhidmatan Pembasmian Kuman).
Kesihatan tidak ternilai harganya.